Vislabākais veids, kā atriebties telemārketinga speciālistiem, ir izniekot viņu laiku. Te būs daži veidi, kā to izdarīt.

  1. Nobloķē viņu numurus. Ja telemārketinga zvanus saņem uz savu mobilo telefonu, lejupielādē aplikāciju, kura automātiski noraida zvanus no aizdomīgiem numuriem vai atzīmē attiecīgos numurus kā telemārketingu. Ja tas ir fiksētais telefons, nobloķē zvanus, kas nāk no svešiem un/vai specifiskiem numuriem.
  2. Apmuļķo viņus ar “Ārpus servisa” ierakstu. Ieraksti automātisko paziņojumu, ka telefons atrodas ārpus uztveršanas zonas vai adresāts nav sasniedzams, un iestati to kā skaņu, kas dzirdama, kad kādes tev zvana. Tā telemārketinga kompānijas ātri vien izdzēsīs tavu numuru no sava saraksta. Iepriekš gan pabrīdini savus kontaktus.
  3. Neļauj viņiem saprast, ka esi īsts. Nekad nespied telefona taustiņus, ko var piedāvāt automātiskais atbildētājs. Tā tu apstiprināsi, ka numuru lieto reāla persona, un tavs numurs tiks pārdots citām telemārketinga kompānijām.
  4. Atspēlējies ar viltus anketām. Atrodi internetā dažādus pieteikumus, anketas, jebko, kur ir prasīts telefona numurs, un ievadi sev zināmos telemārketinga speciālistu numurus. Protams, viņi gandrīz nekad neatbild uz zvaniem, bet tas aizņems viņu balss pastu un izšķiedīs viņu laiku.
  5. Aizņem viņu laiku. Ja nu tev tomēr gadās netīšām atbildēt uz tādu zvanu, atceries, ka tev laiks ir daudz, taču tērējot viņu laiku, tu samazini speciālistu ienākumus, jo viņiem laiks ir nauda. Tu vari iedot telefonu savam bērnam, nolikt to uz galda un aiziet prom, vai teikt, ka dosi viņiem 5 minūtes laika, ja viņi dos tev 5 minūtes laika, un mēģini viņiem kaut ko pārdot. Tas darbojas brīnišķīgi, un visticamāk, viņi noliks klausuli nākamo 2 minūšu laikā.
  6. Izliecies, ka nemāki runāt latviski. Ja tu pacel telemārketinga zvanu, var būt jautri uzvilkt zvanītāju, izliekoties, ka nesaproti viņu. Atceries, ka viņi tevi čakarē, tāpēc tev viņi jāčakarē pretī. Labas valodas šeit būtu igauņu, lietuviešu vai zviedru.